FANDOM

Według opisu Anzelma, metody dywinacji nie określają tylko próby kontaktu ze światem duchowym w celu przepowiadania przyszłości. Wzgląd w przestrzeń archetypiczną w czasie realnym jest tylko środkiem do zrozumienia tego, co może się stać. Manifestuje się ona jednak jako materialne bodźce i ze względu na ograniczenia ciała, nie jest możliwa w pełni do odczytania. To co w takim razie jest "spojrzeniem w absolutną prawdę" jest tylko wyciętym, zniekształconym fragmentem faktu:

"Pomyśl o prostym eksperymencie. Włóż prawą dłoń do zimnej wody a lewą do ciepłej. Poczekaj chwilę, po czym zanurz obydwie w letniej wodzie. Nie zdziwi Cię zapewne to, że dojdą do Twojego mózgu dwie, różne informacje. Podobnie dzieje się, gdy odbierana jest wizja przez dywinatora. Zależnie od tego w jakim wcześniej stanie świadomości się znajdował: śnie, oczekiwaniu, bądź pierwszy raz doświadczając widzenia, pod takim wpływem będzie postrzegać wiadomość jaka do niego dotarła."

W tym samym czasie powstające pytania, w postaci: "kto lub co jest przyczyną powstawania wizji?".

"Przydarza się do wielu ludziom, nie może być to przypadkowym zjawiskiem. Zauważalne szablony, wzory wskazują na to, że przyczyna tych fenomenów jest jednoraka. Sprowadzają się one do świadomej inżynierii, zaaranżowanego zdarzenia . Wydają się być częścią planu, zorganizowanego matrixu, dalekosiężnego projektowania, które spotyka cel w naszych postępowaniach."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki